oktoober 27, 2010

Vali!

Kaupluse personal ootab kliente
Ugandas algas valimiskampaania. Nüüd on ka teil võimalus oma hääl anda.
Nimelt lugusid, mida võiksin kirjutada on rohkem, kui korraga jõuan ette võtta. Siit tekkis mõte lasta teil välja valida teemad, millest järgmiseks juttu tuleb.

Pakun välja 10  pealkirja, teie aga andke kommentaaride kaudu oma eelistustest märku (pakkuda võib mõistagi ka hoopis kolmandaid ja neljandaid teemasid):
  1. HIV/AIDS Ugandas
  2. Telekomid
  3. Local boyfriends
  4. Elu patriarhaalses ühiskonnas
  5. On minu Uganda
  6. Pole minu Uganda
  7. Minu esimene miljon (eek’ides)
  8. Soolise võrdõiguslikkuse küsimused vabatahtlikus töös
  9. Vabatahtliku eelarve
  10. Esimene tüli
  11. Kaubandusest
Lugemiseni!
Print this post

9 kommentaari:

Roosa ütles ...

Mina hääletan selle poolt, et sa need kõik teemad kirja paneksid sest kõik pakuvad huvi. Telekomi teema võiks jätta viimaseks :)

Roosa ütles ...

Lisan veel kohaliku köögi teema!

Anonüümne ütles ...

kaubandus võiks huvitav olla ...

Lauri ütles ...

Tubli mammi. Pressid hinda.
Olen Roosaga ühel nõul. Võta kätte ja kirjuta kõigest. Tundub nagu valdaksid juba vabalt pea kõiki teemasid - good. Minu eelistused aga oleksid kindlasti:
a) on minu Uganda (suunitlusega "mida on Eestil õppida Ugandalt")
b) pole minu Uganda
c) minu esimene tüli
d) minu esimene seks (ka iseendaga loeb)
e) kuhu minna ja mida teha kui mõni su sõpradest hasarti satud ja sulle külla otsustab tulla

Lauri

ziim ütles ...

Tervitus, sattusin juhuslikult siia, tagin edaspidiseks ära.

Teemade eelistused loomulikult:
1) kohalik telekomi sektor :)
2) esimene tüli
3) õlle, samaka jms tegemine ja hindamine
4) köök
jne

siim

PjP ütles ...

kõik pakuksid huvi...

lisaks:
1) kuidas pildistada kohalikku pimedas;
2) Uganda ööelu - eile, täna, homme;
3) enesekaemuslik Minu päev (mitte teod vaid mõtted);
4) kaasaegne Uganda tänavakunst

Lembe ütles ...

kõik on tõesti väga-väga põnev, ootan põnevusega:)

Kaari ütles ...

Minu eelistus hilinemisega nagu alati:
1) On minu Uganda (tehtud)
2) Pole minu Uganda
3) Koduigatsuse teema
4) Minu esimene mill (tehtud)
5) Tüli
6) Toit

Karin ütles ...

Ahoi!
Ma ka väikese viivitusega kirjutan...
Olen samuti seda meelt, et kõik teemad võiksid läbi võtta, pingerea võid näiteks selle järgi teha, et kuidas inspiratsioon peale tuleb. Huvitav oleks teada, kuidas noore(mapoolse)d inimesed vaba aega veedavad.
Jõudu ja jaksu!:)

Postita kommentaar