november 11, 2010

Jõulud!

Kui keegi plaanib see aasta Eesti Posti toetada ja jõulukaarte saata, siis nüüd on hea võimalus soetada selleks Bluesky laste poolt käsitsitehtud jõulukaardid. Tulu läheb 100% nende uue maja ehitamise fondi. Ehitus on hetkel pooleli, maja ehitatakse jupi kaupa ja iga toetus on oluline.
12 näidiskaarti Bluesky lastelt
  • Hind: 6 kaarti = 100kr (töötutele ja üliõpilastele 6 kaarti = 95kr)
  • Anna teada soovitud kogus ja oma aadress (minu konto Swedbank 221011676480)
  • Viimane aeg tellimust esitada on järgmine pühapäev 21.11, siis jõuavad kaardid veel õigel ajal kohale.
  • Aga tee tellimus kohe nüüd, siis ei pea sa enam jõulukaartide pärast muretsema.:)
All on näidiseks nende poolt juba tehtud 12 erinevat kaarti ja järgmisel lehel paar pilti uuest koolist
.
PS. Olen nendega üsna palju kokku puutunud ning julgen öelda, et tegu on hea ettevõtmisega – raha läheb heasse kohta, ei lähe tee peal kaduma, ning lastele tohutult meeldib kaarte teha.

12 näidiskaarti Bluesky lastelt



Bluesky põllulapp uuel krundil (et toidu ostmise peale ei peaks raha kulutama)

Bluesky uue maja pooleliolev ehitus


Print this post

14 kommentaari:

Lauri ütles ...

Lahe kuidas lapsed kes lund näinud pole lund joonistavad. Armas on ka see et lumememmed värvilised on. Ilmselt ei kujuta nad ette et memm tehakse lumest ja lumi valge on. Mõni memm on ka kohalike moodi ehk siis nats pruunikas.

Ma kunagi Tais üritasin seletada kohalikule mida tähendab et meil kodus Eestis hetkel talv ja -15C külma. Kuna ta kontseptsioonist ikka kuidagi aru saada ei tahtnud siis ma palusin tal oma kätt hoida 5min jäätiste külmikus. Pistiski käe siis külmikusse. Asi sai selgeks.

Jüri Saarma ütles ...

Lauri, mida sa kommenteerid siin, osta parem postkaarte. Ma olin vahemalt sinu, Roosa ja Kaariga arvestanud, aga hetkel on seis taiesti null, tyhjad pihud, tead kyll:)

margit ütles ...

Ma teen siis otsa lahti... Tänud Roosale info jagamise eest ja eriti soojad tervitused mehele Ugandas!

Julleke ütles ...

Mina toetan ka väikeste Uganda-laste koolimaja ehitust. Olen sellised annetusi läbi suurte corporatsioonide ennegi teinud ja jäänud pimesi lootma, et kõik klapib ja toimib..no kuidagi kaugeks jääb see asjaajamine suurfimadega, aga Jüri näe ise otse ehitusplatsil, miks ei peaks aitama?!

Erkki ütles ...

Väärt algatust! Saatsin siis läbi massele kuuluva arve ka oma panuse ja veidi margiraha ka :-)

Kaari ütles ...

Väga tore mõte! Ma pole küll aastaid enam jõulukaarte saatnud, aga nüüd katsun end parandada ;)

lembe ütles ...

oota, aga kuidas me kaardid kätte saame?
Ja Jüri, miks sa minuga ei arvestanud. MINA SAADAN IGAL AASTAL VÄHEMALT 15 JÕULUKAARTI!!!!!
Mina võtaks töötu hinnaga kaks pakki.

Lembe

Andra ütles ...

Väga lahe algatus! Ma küll tavaliselt jõulukaarte ei saada aga teen siis sel aastal erandi ja ostan ka ühe komplekti

Agnessa ütles ...

Juurik, kandsin sulle 2 paki raha ja veidi postikulu eest ka!

Helen ütles ...

Lõpuks jõudis info ka minuni. Kohe kui Jyri Elionist lahkus tekivad katkestused internetiyhenduses...
Minule palun ka 2 pakki, raha läheb kohe teele!

Jüri Saarma ütles ...

Tänud kõikidele, kes tellimuse teinud! Hetkeseisuga on oma soovist teada andnud 13 inimest, kokku 136 kaarti ja summas 2615kr (kohalikus rahas 0,5mln USh).

Lemps, ma arvetasin sinuga ka - et 1 pakk töötu hinnaga ja 1 pakk täishinnaga (eeldusel, et Marko pole Elionist sulge sappa saanud:)

Jüri Saarma ütles ...

Sri, palun saatke kõik oma aadressid ka.
Süsteem töötab nii, et ma saadan ühekorraga Eestisse ja Roosa postitab kohapeal edasi. Aga saatke palun kõik aadressid mulle, lubasin kõik eeltöö ise ära teha:)

Kooner ütles ...

Ei, ei Juurik, kuule ma kannan töötu komplektide raha täna ikkagi üle, kuna oleme suurpere ja minu kanda on sellised kulud nagu jõulukingid ja -kaarid.
Ma arvan, et margiraha pole vaja, Lauri las toob need käsitsi kohale?! Või jääb hiljaks? Mul on ka kulud kasvanud, valisin issi kallide hobide kõrvale endale ka ühe kallima - tennise. Nüüd pean muu arvelt kokku hoidma, et saaks oma hobiga tegeleda.
Ma loodan, et ei ole sulge sappa saanud, vähemasti hommikuti stadrdib kodust endiselt kl 7.00 lasteaia poole ja edasi rahulikku stressivabasse keskkonda Elioni.

Issi ostab rohkem aparaate nagu mootorrattad, - saed, Ifoned ja -podid jne.), kabrioletid, surfilauad jne. Mina aadressi ei hakka andma, las Roosa annab mulle kepikõnnis kaardid üle. Või kui, siis siia ei tahaks kirjutada. e-postile?

Lembe ütles ...

Aga Juurik, respect - vähemalt vastasid mulle.:)
Ma olin nii palju tubli, et saatsin infot veel edasigi.

Nii, et olin sinu projekti edasimüüja:). Palju Laura tohib kilosid kaasa võtta 13?
Äkki paneks talle ka veel kaasa koolilaste kaupa? või oleks raha targem? seal on müüa?
Teeks äkki oma sõpruskonnaga sel aastal Aafrika lastele jõulukingid???? Ma võin tulla päkapikku ka tegema:). Aint ma ei oska suahiili keelt.

Postita kommentaar