november 04, 2010

Aadule

Mimii

Tere Aadu. Minu nimi on Mimii. Nagu pildilt näed, olen üsna kõhna. Tõin hiljuti ilmale 4 poega. Guesthouse’s käin aeg-ajalt pügikasti kallal ja sohva peal lesimas – süüa siin ei pakuta, aga vähemalt on turvaline. Pojad harjusid ka selle kohaga täitsa ära, aga kuna nad kakisid tuppa, siis üsna pea visati nad välja. Vabatahtlikud hädaldasid ka selle üle,

Otsin kirjasõpra või sponsorit
kui ma aeg-ajalt surnud rotte diivanile tõin (poegadele söömiseks mõistagi). Karistuseks jagati mu 3 poega laiali suvalistele tontidele – oma viimase allesjäänud pojaga (vabatahtlikud panid talle nimeks Chilli) ma enam siia tulla ei julge. Ok, ma pikemalt ei kirjuta, netikohvikut hakatakse sulgema ja pean oma toiduringkäiguga jätkama.

PS. Kui viitsid, kirjuta paari sõnaga vastu elust Eestis.
PPS. Minu vastamisega võib omakorda aega minna, kleepisin läinud nädalal küla peale veidi kuulutusi, et endale kirjasõpru ja sponsoreid leida ja kardan, et see võib mul postkasti mingiks ajaks umbe tõmmata. 



Puhkan.
Print this post

8 kommentaari:

Lauri ütles ...

Rohkem lugusid tiigritest ja lõvidest palun. Ka Eestis on hinnanguliselt 180,000 kodutut kõhna kassi.

Oliver ütles ...

Lahe, Jüri. Jätka samas vaimus :)

Roosa ütles ...

Tere Mimii, siin Aadu. Saan sinust täitsa aru. Mul umbes sama kehv seis - konservi saan ainult 2x päevas, ülejäänud aja sunnitakse krõbuskeid sööma; suleteki peal saan lebada ainult päeval, ööseks aetakse elutuppa, kus pean 60 ruudu pealt leidma mugava koha tukkumiseks; sügatakse ja sülle võetakse jällegi liiga tihti, see tüütab jubedalt ära. Oeh... Pole see kassielu kuskil meelakkumine :(

Maria ütles ...

Aadule oleks väheke kombeid vaja õpetada küll. V-o vahetusõpilane Ugandast ajab asja ära. Jüri... võta Chilli kaasa, kui tuled.

Kaari ütles ...

Tere Mimii, siin Maksi (Martini kass). Tean mis Sa tunned. Kui Martin minu kasside varjupaigast koju tõi, olin ma suur ja ümmargune. Nüüd olen palju lahjem, kuigi mitte nii sale kui Sina. Armastan väga head ninaesist, aga minu menüüs on valdavalt ainult krõbusk ja konserv. Kui Martin nädalavahetuseks Kaari juurde läheb, siis pean mitu päeva ainult kuivade krõbinatega läbi ajama.
Palun kosu natuke enne kui järgmised pojad hakkama paned.
Kui Jüri akna all siis kräunud, kui ta juba ärganud on siis ehk pakub ta sulle midagi oma hommikusöögist. Enne ärkamist ei maksa, siis ta ainult pritsib veega.

Lembe ütles ...

näen Jüris tärkavat lapsevanema hinge. Esimene märk sellest oli sõnas "kaki". Jüri loomade ja lastega tuleb rääkida õigesti, mitte nunnutada ja titehäälikutega. Aga olgu, õpetan sind Eestis edasi. Tead, tegelikult mul on suur palve. Palun uuri, kuidas Aafrikas jõule peetakse? Kas ikka peavad? Ma teen ka sel aastal päkapikku ja soovitan end kõigile:). Aga mul on idee teha selline väike lugu, et kuidas üks üleannetu päkapikk on liiga palju erinevate maade laste akende taga piilunud ja teab liiga palju. No kõik on tegelikult ikka korrektne. Aga ma suurt ei tea Aafrika jõulutemaatikast. Teine võimalus oleks Kriss, aga sinult saab ehk värskemat infi. Mul on see lugu vaja valmis saada sel nädalal. Pls aita mind:). Pärast viskan veic sulli, kuis sul papp otsa lõpeb.

Mimii ütles ...

Katsun anda endast parima.

Anonüümne ütles ...

isssssssand kui armas :)
Rakvere Tiina :)

Postita kommentaar