aprill 01, 2012

1. aprill

On paras aeg teha 1. aprilli postitus. Aga seda eelmise aasta kohta.
Tagastamatu pilet - 1.04.2011
Täpselt aasta tagasi otsisin aktiivselt kohvikule vabatahtlikku  (töökuulutused üleval jne), aga seis ei paistnud väga hea. Siis tuli meelde sõber Jass, kes on kohviku projekti üks peasüüdlasi (tema tegi ilma luba küsimata esimese toetuse, öeldes, et  "saada midagi kasulikku korda"). 1. aprillil 2011 tekkis mõte tänutäheks väikese naljaga vastata. Tegin Bookinghouses libabroneeringu ja saatsin e-kirja teele. Vastust pidi ootama 4 päeva. Enne seda jõudis veel üks ühine sõber vastata (kelle olin lisanud bcc'sse).


---------- message ----------
From: Jüri Saarma <jyrisaarma@gmail.com>
Date: 1 April 2011 21:14
Subject: Vali tiivad!


Jõu Jassu,



Olen siin otsinud vabatahtliku Uganda kohvikule ühte ja teist pidi, aga pole sobivat kandidaati leidnud. Ma tean ühte väga  head kandidaati, kes oskab nii süüa teha kui raha lugeda (PJP), aga too ise räägib, et "Uganda kultuurikiht on õhuke" jne jne. Siiski, kuna tegemist on väärt projektiga ja sinul on siin väga suur osa süüst (ja ma ei tahaks, et see pooleli jääb) mõtlesin, et räägin sind ikkagi nõusse. Kasutan läbirääkimisteks sama head tehnikat nagu sina - et asi liiga kauaks ei jääks "mõtlen" faasi, ostsin sulle piletid ära. Enda (mitte projekti) rahadest. Ma ei tea, kas see on vedamine või mitte, aga ostsin edasi-tagasi pileti. Kuna tegu on kõige odavama piletiga, siis ei saa muuta (a) ei kuupäevi ega (b) lendajat.

Arvestasin sinu eelistusi ja lend on pärast jaanipäeva, tagasi koju jõuad enne jõule väikese varuga.
Vali tiivad! (Nagu bookinghouse.net'i hüüdlause ütleb)

Anna teada, kas võtan vabatahtliku kuulutused maha!

--------- Forwarded message ----------
From: <lauri   @ >
Date: 2 April 2011 15:28
Subject: Re: Fwd: Vali tiivad!
To: Jüri Saarma <jyrisaarma@gmail.com>

Lugesin su kirja ja alguses arvasin et oled peast segi läind.  Siis aga lugesin su kirja veelkord ja sain kinnitust - sa oledki peast segi läind. 

Lauri 




---------- Forwarded message ----------
From: Jass  <@gmail.com>
Date: 4 April 2011 09:17
Subject: Re: Vali tiivad!
To: Jüri Saarma <jyrisaarma@gmail.com>

Ma peaaegu uskusin, et sa seda tegid. :)

PjP

---------- Forwarded message ----------
On 04.04.2011, at 12:56, Jüri Saarma wrote:
Ahsoo, kuidas sa siis läbi närisid?
Ma olin kindel, et sa uskusid, sest muidu sa vastad meilile 1h jooksul, nüüd aga oli 4 päeva vaikust.

---------- Forwarded message ----------
 4 April 2011 13:01, Jass  <  @gmail.com> wrote:

Ma uskusingi. ja seepärast olin vait, sest ma ei osanud sulle kuidagi viisakalt selgitada, et ma TÕESTI ei saa minna.
Et tegelikult ma langesin nalja ohvriks.

Aga hommik on õhtust targem. Siis märkasin kirjal 1. aprilli kuupäeva. Ja tekkis kahtlus.
Hea nali igatahes. Annan päris palju punkte.

Print this post

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar